کامپیوتر

کامپیوتر

نويسندگان

parastoo

پیوند های روزانه

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 21710
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

نرم فزاری که همه باید داشته باشند


نرم فزاری که همه باید داشته باشند

نرم فزاری که همه باید داشته باشند



نرم افزارهای پرتابل را که میشناسید. نرم افزارهایی که نیاز به نصب کردن ندارند و معمولا هم رایگان هستند. اکثرا هم حجم نسبتا کمی دارند.
البته بستگی به کارایی و عملکردشون ممکنه حجم زیادی نیز داشته باشند. اما اکثرا کم حجم اند. نرم افزاری که میخواهم معرفی کنم در واقع یک رابط است برای انواع نرم افزارهای پرتابل در تمامی زمینه ها.
نرم افزار liberkey که خود نیز پرتابل است با اتصال به سایت خود و در حقیقت بانک اطلاعاتی خود ،شما را قادر میسازد تا بسته به نیاز ، نرم افزارهای پرتابل و رایگانی را که در دسته بندی های مختلف قرار گرفته اند ،به راحتی یک کلیک انتخاب و دانلود نمایید .
از جمله دسته بندی های موجود در این نرم افزار میتوان به صوت، ویدئو، گرافیک، اینترنت ، بازی، امنیت، آموزش، سیستم و غیره اشاره کرد که هر کدام از این مجموعه ها به زیرمجموعه هایی جزئی تر نیز تقسیم میگردند.
 علاوه بر این خصوصیات ،آپدیت نرم افزارهای دانلود شده نیز به راحتی یک کلیک است به طوری که اگر نرم افزاری در لیست liberkey شما باشد که ورژن جدیدتر آن موجود باشد، به شما اطلاع داده و میتوانید نرم افزار یا نرم افزارهای مورد نظر را آپدیت نمایید.
ویا اینکه اگر در هر زمان که خواستید تعداد بیشتری نرم افزار به لیست نرم افزارهای موجود در liberkey اضافه کنید ، میتوانید از طریق خود نرم افزار با مراجعه به صفحه اختصاصی خودتان در وبسایت liberkey، اقدام به انتخاب و دانلود آنها نمایید.
از دیگر مشخصه های این نرم افزار بسیار مفید این است که برای هر نرم افزار توضیحاتی مربوط به کارایی و مشخصات آن نرم افزار دارد.
 و همچنین علاوه بر دسته بندی نرم افزارها، قابلیت جستجویی که در liberkey وجود دارد شما را قادر میسازد به راحتی به نرم افزار مورد نظر خود دست پیدا کنید.
خلاصه اینکه اگر میخواهید انواع نرم افزارهای کاربردی در تمامی زمینه ها را، یکجا و به صورت آپدیت و در عین حال بدون نیاز به نصب داشته باشید ،فقط کافیست نرم افزار liberkey را داشته باشید و یک فولدر در هارد کامپیوتر به آن اختصاص دهید و آن فولدر را در لپ تاپ ، فلش مموری و حتی مموری تلفن همراه خود کپی کنید تا در هر کجا و در هر زمان که نیازی به نرم افزاری داشتید بدون نیاز به نرم افزارهای حجیم و نصب شدنی و گاهی غیر رایگان از آن استفاده کنید.
سایت برنامه: http://www.liberkey.com/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,

|